Supportcenter

TKM-Trading har sit eget supportcenter.

TKM-Trading står for support og kundeservice for alle henvendelser der drejer sig om produkter og hjælp til køb på hjemmesiderne www.e-home.dk og www.dagensbolig.dk

Desuden håndteres alle “efter-salg” henvendelser, såsom statusopdateringer på bestillinger, reklamationer, fortrydelser osv. fra samme supportcenter.

De 2 webshops www.e-home.dk og www.dagensbolig.dk er tilmeldt e-mærket, hvilket er med til at sikre at kunderne på de 2 webshops får en korrekt behandling af deres sager.

TKM-Tradings supportcenter kan kontaktes ved at udfylde denne formular eller pr. telefon. Se telefonernes åbningstider på de 2 hjemmesider, under kontakt.

e-home kontaktdetaljer og åbningstider finder du her: https://e-home.dk/kontakt/

Dagensbolig kontaktdetaljer og åbningstider finder du her: https://dagensbolig.dk/kontakt-os

Du kan også udfylde denne formular: